Klacht OV chipkaart: Ongewenste post

Klachtnummer
# 431104
Gebruiker
Clownhippie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij krijgen ongewenste dreigende post gericht naar de oude bewoner van dit pand.
Die woont hier enkele maanden al niet meer. We proberen contact te zoeken met het bedrijf wat over de ov-chipkaart gaat maar dit is tot opheden niet gelukt

Gewenste oplossing

We hebben de poststukken terug gestuurd en blijven deze ook weigeren.

Wij verzoeken het bedrijf hier mee te stoppen en eventueel contact op te nemen met de verhuurder die wellicht de nieuwe adres gegevens heeft.
Zodat u uw deurwaarders naar die (...) kunt sturen ;)

Ps vraag dan direct €100 extra krijg ik ook nog van die (...) oud bewoner terug...

Veders vinden wij een compensatie voor het ongemak, tijd en hinder wel op zijn plaats;)

Geen bosje bloemen.......

Maar meer een tegoed bon of iets..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen