Klacht OV chipkaart: Onnodig blokeren ov chipkaart

Klachtnummer
# 188379
Gebruiker
feliciav
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb zaterdag 1 oktober mijn ov verloren en kwam hier zondag 2 oktober achter. Ik heb een tijdelijk studentenreisproduct aangevraagd op een andere kaart.
Maandag vond ik mijn pas en heb ik de klantenservice gebeld om het tijdelijke reisproduct te anuleren en weer op mijn persoonlijke kaart te activeren. Volgens mevrouw aan de lijn kon dit niet en moest ik een nieuwe kaart aanvragen voor €11.Achteraf lees ik op de site dat dit helemaal niet nodig was! https://www.studentenreisproduct.nl/detail/tijdelijk-studentenreisproduct-aanvragen/
Dus ik bel terug naar de klantenservice en krijg te horen dat het niet meer terug is te draaien en dat het inderdaad niet nodig was om de kaart te blokkeren maar er was zogenaamd niks meer aan te doen

De oplossing

oude pas deblokeren of kostenloos vervangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen