Klacht OV chipkaart: onterecht behandeld

Klachtnummer
# 184812
Gebruiker
niet netjes voel me belazerd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

me dochter rest met de ov chipkaart en er word automatisch geincasseerd. nu stond er genoeg op de kaart boven de €24,00 (40,00) geincasseerd dus belde ik met een ov medewerker en dit uitgelegd toen vertelde hij dat ik dat ik de €40,00 kon storneren want het is onterecht. heb dit ook gedaan en tot mijn verbazing krijg ik van justitia een mail dat ik €40,00 moet betalen en €40,00 incasso kosten ( dus €80,00)
vind dat niet kloppen door een fout door de ov medewerker ben ik nu de dupe
vind dat de ov medewerkers beter ingelicht moeten worden wat ik ben nu de klos

De oplossing

ik vind dat ik de dupe ben van de ov en wil dat dit recht gezet word en dat de ov mij tegemoet moet komen want ik ben verkeerd ingelicht dus ligt de fout niet bij mij
(dus de ov moet dit intern oplossen)
en ben niet van plan om de kosten te betalen ben hier niet debet aan

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen