Klacht OV chipkaart: ONTERECHTE BEÈINDIGING OV/CHIPKAART

Klachtnummer
# 382549
Gebruiker
brother#
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedendag,
Mijn OV-chipkaart is onterecht beëindigd terwijl ik dagelijks gebruik maar ervan.
Er is bij navraag tegen mij gezegd dat iemand het beëindigd heeft.Dit is absoluut ware onzin,want wie gaat nu een pas ov-chipkaart beëindigen terwijl je het dagelijks gebruikt voor je werk!!!

Ik vind dit zo frustrerend,er is helemaal geen controle bij ov,hoe de mensen met de consumenten omgaan.Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en je wordt letterlijk aan je lot overgelaten.OV is waardeloos ,of ze moeten een cursus krijgen hoe ze met de gegevens en het beleidt moeten omgaan.
Ik zit nu zonder OV en moet nu zelf de reiskosten betalen dit terwijl ik nog saldo heb op mijn ov chipkaart

De oplossing

Ik stel het heel erg op prijs dat jullie dit voor mij willen oplossen door contact op te nemen met OV

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen