Klacht OV chipkaart: Opnemen saldo anonieme kaart niet mogelijk zoals de website aangeeft

Klachtnummer
# 313414
Gebruiker
A.J. Bruinse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Fout op website: volgens de website kan je het geld dat nog op een anonieme chipkaart staat opnemen bij een balie. Het dichtbijzijnde adres voor ons in boekhandel Stevens, Nieuweweg 63 in Hoofddorp. Na een reis van 20 km daar aangekomen horen we dat dit niet mogelijk is. De eigenaar probeert al een jaar dit geweizigd te krijgen.

De oplossing

Aanpassing website en een mogelijkheid aangeven om het overgebleven saldo van je kaart op te nemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen