Klacht OV chipkaart: ov chipkaart verlopen?

Klachtnummer
# 76840
Gebruiker
Robin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen weekend kwam ik voor een verrassing te staan toen ik mijn chipkaart wilde gebruiken. Ik had eerder al eens gebeld met ns of mijn chipkaart nog wel geldig was omdat er een datum op staat van 17 aug 2014 maar er werd mij verzekerd dat de kaart digitaal wel geldig was tot 2029. Dat zie ik ook als ik op de machine naar mijn producten kijk. Echter de kaart bleek verlopen, waardoor ik losse kaartjes moest kopen, zonder korting. Ipv 17 euro was ik nu 31,30 kwijt. Ik heb mijn abonnement netjes op tijd betaald en ik heb ook geen nieuwe kaart toegestuurd gekregen. Ik heb dit abonnement al talloze jaren!

De oplossing

Graag ontvang ik het verschil in teveel betaald bedrag terug (14,30) en uiteraard kosteloos, (het is immers buiten mijn schuld om ontstaan) een nieuwe kaart.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen