Klacht OV chipkaart: OV kaart voor tijdelijke buitenlandse stagiaires (3 maanden)

Klachtnummer
# 171836
Gebruiker
Leovan eijk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 tijdelijke medewerkers uit Egypte. Ze moeten dagelijks met de trein reizen van hoogkarspel naar Enkhuizen.
Ze hebben een creditkaart maar geen pinpas of ideal.
Ik heb de vraag bij de OV informatie gevraagd wat ze moeten doen en krijg alleen maar standaard antwoorden gekopieerd van hun website.
Ik kom zelf niet verder dan de oplossing dat deze mensen naar Hoorn moeten reizen om eem OV kaart aan te schaffen en op te laden met contact geld. Ik kan me niet voorstellen dat deze zaken zo bizar slecht geregeld zijn en had verwacht dat er instantie zou zijn die meedenkt en zoekt naar een oplossing maar OV Chipkaart geeft niet thuis.
Kun u mij helpen of adviseren

De oplossing

Ik verlang een acceptable oplossing zodat deze mensen via hun credit caart of andersinds op een accepatble manier hun vervoer kunnen betalen en dagelijks met de trein reizen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen