Klacht OV chipkaart: Pasfoto software omslachtig en onbetrouwbaarder dan voorheen

Klachtnummer
# 257643
Gebruiker
H&C
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kortgeleden moesten onze ov-chipkaarten worden vervangen. Wat een gedoe zeg met de nieuwe software om de foto perfect in het kader te krijgen! Veel te veel mogelijkheden/moeilijkheden om de foto te verkleinen/vergroten/verschuiven naar links/boven/rechts/onder :-(
We hebben dezelfde foto's gebruikt als op de verlopen ov-chipkaarten en daarop zijn wij toen perfect in beeld gekomen.
Aan het eind van het traject krijg je het concept in beeld, zag er goed uit en akkoord gegeven. Nu blijkt dat op 1 van de kaarten het gezicht van het haar t/m de bovenlip in beeld te zijn.
Kortom, in onze ervaring een verslechtering van de vervanging procedure :-(

De oplossing

Simpeler software met alleen de mogelijkheid vergroten of verkleinen en m.b.v. de pijlaanwijzer, de mogelijkheid de foto precies in het kader te (ver)schuiven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen