Klacht OV chipkaart: Saldo verlopen chipkaart terugkrijgen

Niggli

Mijn chipkaart is helaas verlopen. Opeens kon ik niet meer reizen. Op het station moest ik voor € 7,50 een nieuwe kopen, want de oude inwisselen voor een nieuwe was niet mogelijk. Op de oude kaart stond nog circa € 10,- maar daar konden ze aan de balie niets mee; ook niet overzetten op de nieuwe kaart. Ik moest een nummer bellen (€ 0,50 per gesprek) om het restsaldo terug te ontvangen. Vanuit dat telefoonnummer werd ik echter verwezen naar een online formulier. Dit moet worden ingevuld, uitgeprint en samen met mijn chipkaart worden teruggezonden. Ik vertik het echter om ook nog weer een postzegel te kopen en mijn chipkaart om niet terug te zenden. Ik heb voor deze kaart € 7,50 betaald en verwacht dat ik het geld daarvoor terug ontvang, of dat ik de verlopen kaart om niet kan inwisselen voor een nieuwe. Graag uw reactie.

Verlopen kaart om niet inwisselen voor een nieuwe kaart.

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?