Klacht OV chipkaart: Schade vergoeding teveel betaald abonnementsgeld

Klachtnummer
# 172802
Gebruiker
RPKuis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nadat ik een nieuwe aanbieding vwb Internet, TV en telefonie van CanalDigitaal heb geaccepteerd werd ons Online.nl abonnement overbodig. CanalDigitaal heeft ons per email gerapporteerd dat zij dit hadden doorgeven aan Online.nl. Echter Online.nl geeft nu na uitgebreid onderzoek aldus hun zegge aan dat dit nooit bij hen is gemeld. Derhalve hebben wij sedert Maart 2014 abonnement geld betaald voor een product, Internet, nooit meer hebben gebruikt nadat wij vanaf Maart 2014 dit hebben afgenomen van CanalDigitaal. Na werkelijk maanden heen en weer geslingerd te zijn tussen Online.nl en CanalDigitaal geeft Online.nl nu aan dat CanalDigitaal in gebreke is gebleven en eis ik nu terugbetaling van het Online abonnement totaal 592,00 euro

De oplossing

Schadevergoeding van het teveel betaalde Internet Abonnementsgeld van Online na ingebreke blijven van CanalDigitaal.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen