Klacht OV chipkaart: Slechte service en administratie hebben ze niet

Klachtnummer
# 339265
Gebruiker
Gultac Ozturk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kaart kwijt slechte afhandeling .iemand anders reist er mee omdat ov zijn werk niet goed doet en nu moet ik betalen .Ik dacht het niet .Waarom wordt er geen controle gedan het was een pas met foto en mijn zoon was gewoon op school tijdens de ritten.dus betaal niks
Klanten service zijn onvriendelijk en bot en weten niet waar ze het over hebben wordt ieder keer door verbonden en dan is het eind resultaat nog steeds nul.
OV CHIPKAART IK GEEF JULLIE ORGANISATIE EEN - PUNT .doe is met jullie belijd. En trouwens voor iederen ze zijn niet te vertrouwen. hun eigen tekort koming willen ze niet toe geven en de student gewoon laten betalen voor iets wat niet terecht is .WAARDELOOS

De oplossing

Ik wil dat ze hun fout en erkenden en het hele bedrag kwijtschelden en een excuses voor 3 weken overlast

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?