Klacht OV chipkaart: Vervanging van defecte chipkaart

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 41732
Gebruiker
Wim Ritter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb 2 jaar een persoonlijke OV chipkaart en slechts 4 of 5 keer gebruikt.
Recentelijk werkte de oV chipkaart niet meer bij de bus, heb hem op verschillende plaatsen geprobeerd zonder resultaat. Ook bij een oplaadstation werkte was hij niet leesbaar. De kaart is volledig onbeschadigd.
Moet nu bij vervanging 11 euro betalen voor iets wat normaal gesproken tot 2016 moest werken en ik al geld voor heb betaald. Welke garantie heb ik nog???
Verder wordt de 11 euro binnen 5 werkdagen van mijn rekening afgeschreven en het tegoed van ca. 18 euro wordt uiterlijk binnen 30 dagen op mijn rekening gestort terwijl ik inmiddels de automatische aanvulling van 18 euro ook al afgeschreven heb gekregen.
Vind dit geen manier van doen om met je klanten om te gaan en vind dat de 11 euro voor vervanging per omgaand moet worden teruggestort.
W.F. Ritter
Lindendreef 135
3137 CL Vlaardingen

De oplossing

Compensatie van de tekortkoming van OV Chipkaart t.w.v. minimaal 11 euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Wim Ritter
    Datum
    Gezien geen antwoord score super slecht, zal met de overheid te maken hebben.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wim Ritter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?