Klacht OV chipkaart: Wil vóór 16/03 a.s. een nieuwe NS-Daluren-kaart.

Klachtnummer
# 353927
Gebruiker
JanD52
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Had en NS=dalurenkaart, die 16/03 a.s. gaat verlopen. Belde NS, die mij doorverwees naar OV-kaart. Die bleken van NS geen adreswijziging te hebben gehad, maar geen probleem: dat kon direct worden aangepast en ik zou alsnog een nieuwe kaart krijgen, na drie dagen ( 10/02). 15/02 gebeld: geen nieuwe kaart ontvangen: ik moest nog even geduld hebben. Een paar dagen later: de kaart was verstuurd maar men kon niet zien wat er fout was gegaan. Men zou de "oude" kaart blokkeren, en een nieuwe aanvragen. Kreeg schriftelijk bericht dat de niet ontvangen kaart geblokkeerd was.. men wist dus wél mijn adres. Nu, vandaag 07/03 nog steeds niets ontvangen, behalve de schriftelijke tip dat ik de vervoerder maar moest bellen hoe hier mee om te gaan. OV-bureau= Kafka.

De oplossing

Nu écht een kaart vesturen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen