Klacht OV Fiets: Contact met de klantenservice is ZINLOOS

Klachtnummer
# 262910
Gebruiker
Spelt/Hilda1943
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 24-05-2017 een ov fiets op gehaald in Heemstede-Aerdenhout, helaas heb ik vergeten de fiets, bij terugkomst , op slot te zetten.Die zelfde dag, bij thuiskomst(Bergen op Zoom) een melding gemaakt. Ze zouden een buiten medewerker sturen om te gaan kijken. Op 25-05-2017 weer gebeld, zo ook op 27-05-2017. Ik kreeg te horen dat het nog wel 2 weken zou kunnen duren.Zelf weer in de trein gestapt en naar Heemstede -Aerdenhout gegaan, de fiets gevonden en op slot gezet,sleutel opgehangen. Medewerkster beweerde stellig dat het niet de goede fiets was!!! Bij thuiskomst op internet gekeken, ja hoor de huur periode was gesloten.Er staat nu nog steeds en ns fiets op mijn lijst??Weer gebeld, het was een foutje, ze zullen het verwijderen. Op 28-05-2017 op internet gekeken en de ns fiets stond er nog steeds op!

Klachten: Termijn van het kijken van een buiten medewerker
Onvoldoende kennis van de klacht en het handelen van de
telefooniste.
Zaken te zullen regelen maar het vervolgens niet doen.

Gewenste oplossing

Er zit een fietsen zaak naast de ov fiets verhuur bedrijf, sluit een convenant zodat die medewerkers hulp kunnen bieden!

Deskundige hulp aan de telefoon.Die telefooniste wist niet waar ze over sprak!!!

Wat ze beloven ....ook doen! Ze verwachten van ons wel deze handelswijze.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV Fiets hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV Fiets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen