Klacht OV Fiets: Door slecht heeft uitgelegd,wantrouwen aan de zelfservice stalling!

fuyung50

Ik vind het waardeloos de klanten zorgvuldige aan de regels en wet,vanwegens de medewerkers(Info balie)verstaand de gebruikers niet en taalgebruiken onvoldoende,leiden tot de klanten wantrouwen en irritant hieraan,zoals in Station Schiedam Centrum,NS bewaakt fietsstalling,OV-Fietsverhuur moeten via de poortjes openen en doorlopen naar de Zuil(Apparaat vanzelfservice stalling),maar af en toe krijgen veel problemen met de poorten en vervolgens krijgen weer de apparaat van OV-Fietsverhuur aan de beurt(Defect),dus bellen en bellen via aangegeven telefoonnummer,wegens storing niemand weten hierover, alleen wachten en wachten(Onderweg naar morgen)weet niet wanneer is in orde maken! Klanten denken slecht service en slecht heeft geregeld!

Per direct juiste monteur en juiste persoon aanwezig te zijn,vervolgens moeten zo snel mogelijk herstellen,tot de klanten tevreden te zijn.

Wij vinden dat OV Fiets hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OV Fiets?