Klacht OV Fiets: geen ov fiets beschikbaar Eindhoven

Daan

Toen ik donderdag 10 september rond 15.10u op station Eindhoven een ov fiets wilde huren, bleek dat deze allemaal op waren. Dit was de eerste keer dat ik gebruik wilde maken van het OV fiets abbonnement. Dit ging dus meteen mis. Ik had gelukkig extra tijd ingepland om uit te zoeken hoe de ov fiets precies werkte om te huren. Daarom haalde ik het nog net om op tijd op mijn afspraak te zijn. Ik was echter gedwongen om de bus te pakken. Dit wilde ik juist voorkomen door een ov fiets te huren.

Ik zou graag willen dat het niet meer kan voorkomen dat wanneer je een ov fiets wilt huren, er geen beschikbaar is. Het hele idee van het afsluiten van een ov fiets abonnement voor mij is dat ik niet afhankelijk wil zijn van het openbaar vervoer in de stad. Mocht het nog eens voorkomen dat ik geen fiets kan huren op de locatie, dan heeft een ov fiets abonnement voor mij geen zin. Dan wil ik graag mijn abonnementsgeld terugkrijgen. Waar betaal ik anders voor?

Wij vinden dat OV Fiets hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OV Fiets?