Klacht OV Fiets: klanten "service" bied geen service

Plien

Fijn. Een ov fiets huren omdat je aansluiting niet lekker verloopt. Na een dag werken kom je terug bij de fiets, en blijkt dat het slot kapot is en de sleutel niet om wil draaien nadat je de fiets op slot hebt gezet. Vervolgens de klanten "service" bellen. Je moet de fiets terugbrengen naar het service punt of 50 euro betalen. De fiets wil letterlijk niet rollen omdat het slot niet los wil. Dus je moet hem maar dragen want de kosten zijn voor jou. Ben je het hier niet mee eens, dan wordt je verteld dat er geen klachtenlijn is, en je maar een dag moet wachten, dan komen er dus nog eens de kosten voor een extra dag erbij, waarin je de fiets nogsteeds niet kan gebruiken. We helpen je niet, bieden geen service, dit is gewoon maar jou probleem.

Ik wil graag mijn geld terug gezien dit mij 2 uur heeft gekost, pijn in mijn rug van het tillen van de achterkant van de fiets, en eten moeten halen op het station omdat ik anders pas rond 8 uur kon koken thuis. En mocht zoiets weer gebeuren dat ik dan wel geholpen zal worden ipv hier zelf kosten voor moeten maken, gezien dit niet mijn schuld is.

Wij vinden dat OV Fiets hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OV Fiets?