Klacht OV Fiets: Onduidelijk dat station zuid 2 verschillende inlever stations zijn

Twan

Ik heb mijn ov fiets gehuurd op 20 december bij station zuid aan de voorkant. 6 uur later lever ik hem in aan de achterkant.
Nu krijg ik een mailtje dat ik mijn fiets nog niet ingeleverd heb. Dus ik bel op met de klantenservice en ziet dat in de fiets wel heb ingeleverd en mij 10 euro extra kost omdat het een ander punt blijkbaar is. Dat mogen ze dan wel even duidelijk aangeven, want die 200m lijkt mij geen €10 waard. Dan was ik wel even door het station heen gelopen als ik dat wist.
Daarnaast is het uitchecken dus ook niet goed gegaan aangezien ik nu nog moet blijven betalen per dag.
Graag wil ik mijn geld terug en gewoon betalen voor de huur en niet meer.

Mijn geld graag retouneren en excuses voor het ongemak. Huur bijna nooit zo’n ov fieta, maar betwijfel of ik dat nu nog wel vaker ga doen met deze geldkloperrij.

Wij vinden dat OV Fiets hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OV Fiets?