Wij vinden dat OV Fiets hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht OV Fiets: Op zaterdag 4-6-2016 geen OV-fiets te huur op station Zaandam
Details
Klacht
Zorgvuldig voorbereide treinreis van Utrecht naar Den Helder, met onderbreking in Zaandam, viel in het water: op station Zaandam was op zaterdag 4-6-2016 de zogenaamde zelfbedienings-OV-fietsverhuur niet beschikbaar, niet open, niet toegankelijk. Persoon die telefonisch informatie moest geven (via drukknop in de fietsenstalling) HAD geen informatie, maar verwees ons vaag ('misschien weten ze het daar') naar een kiosk in stationshal waar dame achter balie ook geen informatie had.Op geen enkele website, bij de voorbereiding, stond vermeld dat er in weekends geen OV-fietsen gehuurd kunnen worden in Zaandam, en niemand kon ons ter plekke vertellen OF dat zo is, of dat het een incident was. Erg gefrustreerd een bus opgezocht en daarmee met flinke vertraging onze bestemming in Zaandam bereikt. Slechte service, slechte beurt!
Gewenste oplossing
1 Uitleg van de situatie aan ons persoonlijken excuses2 Waarschuwing/vermelding op diverse NS en 9292ov-websites dat er geen OV-fietsen te huur zijn op zaterdagen (in weekends?) op station Zaandam.
3. informatieverstrekking over de OV-fietsverhuur-toestand ter plaatse aan degenen die als taak hebben het publiek te informeren
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.