Klacht OV Fiets: OV fiets-abonnement staat niet op nieuwe OV-kaart.

Klachtnummer
# 106172
Gebruiker
H.Wind
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een aantal weken geleden wilde ik een OV-fiets huren, maar dat kon niet, omdat het abonnement NIET op de (ongevraagd toegestuurde) nieuwe OV-kaart stond.
Uitermate irritant, en een zeer klant-onvriendelijke gang van zaken. Je moest eerst zelf het abonnement overzetten op de nieuwe kaart via "mijndeurtotdeur.nl". Daar word je van het kastje naar de muur gestuurd. Nergens staat een DUIDELIJKE, EENVOUDIGE handeling vermeld, hoe dit zou moeten. De medewerkers aan de NS-informatie balie konden me ook niet aan verdere informatie helpen, maar gaven wel te kennen, dat ze het ook een onbegrijpelijke gang van zaken vonden. Ook op internet blijkt, dat ik bepaald niet de enige ben, die tegen dit probleem aanloopt.
Klachten hierover lees je al maanden, kennelijk is er niemand, die dit probleem afdoende uit de wereld kan/wil helpen. Bij de FAQ kom je deze vraag wel tegen, maar ZONDER een afdoende oplossing. Kan er iemand wakker worden?

Gewenste oplossing

Duidelijk antwoord op de gestelde vraag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV Fiets hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV Fiets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen