Opgelost door OV Fiets: OV Fiets is totaal onbereikbaar en reageert niet op contactformulieren, ook niet na een maand

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 71638
Gebruiker
P.J. Vossen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb vanaf 10 juli al contactformulieren met vragen gestuurd naar OV fiets, maar er wordt totaal niet gereageerd. Ik heb inmiddels weer nieuwe vragen. WEer contactformulieren en emails gestuurd en nu krijg ik een standaard bericht dat ze de 5 werkdagen respons termijn waarschijnlijk niet gaan halen. Op 10 juli schreven ze dat ze binnen 5 werkdagen zouden reageren, is nooit gebeurd. Ik wil telefonisch contact, want een interactief gesprek via contactformulieren waar ik telkens langer dan 5 werkdagen moet wachten voor hoor en wederhoor gaat niet werken.

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze me bellen. ze hebben mijn abonnement eenzijdig verlengd. Heel vreemd, want ik heb het gekregen als actie bij een NS Dal voordeel abo wat per 7 september verloopt en volgens OV fiets zou mijn verlengdatum bij hen op 10 juli liggen. Ik wil telefonisch contact zodat ik vragen kan stellen en kan overwegen of ik wel of niet abonnee wil blijven en kan achterhalen waarom ik op 10 juli geen fiets uit de kast kon krijgen op station Bussum
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV Fiets hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    P.J. Vossen
    Datum
    na tussenkomst consumentebond is de klacht prima opgelost. Nu ben ik telefonisch te woord gestaan en dat was wat er nodig was.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over OV Fiets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen