Klacht OV Fiets: Talloze fietsen, geen enkele beschikbaar

Klachtnummer
# 182331
Gebruiker
Paul
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Zandvoort 23 aug. 2016: volgens de app zijn er de avond ervoor nog 26 fietsen. Op de ochtend erna nog 6. Komen om 11.00 aan, geeft het display aan dat er geen fiets meer beschikbaar is. Er staan overigens ca. 25 prima uitziende ov fietsen.
Gebeld naar storingsnummer: ja we hebben vandaag al melding hierover gehad. Een storingsmonteurs is onderweg. Uw collega- huurders hebben de fietsen niet goed teruggebracht. Ja maar de app........nou, Die zijn dan zojuist meegenomen........
OK, zonder fiets verder.
Om 15.30: nog steeds geeft het display aan dat er 0 fietsen beschikbaar zijn. De app geeft opnieuw aan dat er nog 6 fietsen beschikbaar zijn.
RaRa?...........

Gewenste oplossing

Juiste info in de app, danwel juiste info op het sleutelkastje. Geen verdoezelende info van het storingsnummer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV Fiets hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV Fiets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen