Klacht OV Fiets: Zelfservice apparaat kapot, personeel op station gaat "alleen over de poortjes, niet de fietsen zelf

nietboos-maarteleurgesteld

Om 6:45 ochtends op Bergen op Zoom onderweg naar een belangrijke afspraak, zelfservice apparaat kapot waardoor ik de fietsen die er stonden niet kon gebruiken. Erg boos klantenservice gebeld, een man die in slow motion prate aan de lijn die absoluut niet meedacht of kon helpen.
Op sommige locaties is OV fiets de enige optie, door vroege tijden en beperkt bus vervoer, erg teleurstellend dat je daar dan niet op kan rekenen.

Er voor zorgt dat het personeel op het station een sleutel heeft om manueel de fiets te leveren als de machine kapot is. Zo kan de vertraging die mensen hierdoor oplopen verminderd worden.
Ik was nu een half uur te laat voor een afspraak en schaamde me dood, allemaal omdat de ov fiets geen optie was en ik dus op een bus moest wachten en lopen, wat een uur langer duurde... Als de man die de poortjes van de fietsenstalling beheert en op het tijdstip gewoon op het station aanwezig was me had kunnen helpen, was ik gewoon op tijd geweest.

Wij vinden dat OV Fiets hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OV Fiets?