Opgelost door OV9292: 9292 geeft verkeerde informatie en daarom wil ik voor die informatie betaalde bedrag terug

F. Stokkermans

Ik heb op donderdag 2 mei gebeld naar 0900 9292 omdat ik op donderdag 9 mei zou vliegen vanaf met een ochtendvlucht vanaf luchthaven Eindhoven. Rond die tijd had NS werkzaamheden gepland bij Eindhoven/Den Bosch/Tilburg.
De dag ervoor gaven zowel de reisplanner van NS en 9292 weer andere reisinformatie voor 9 mei traject Nijmegen-Eindhoven dan op die dag zelf.
Ook de vergelijking van de vergelijking van de reis op 2 mei en 9 mei leverde andere informatie op.

Ik heb daarom gebeld om te verifiëren of nu die geplande werkzaamheden wel of niet in de planner verwerkt waren. Ik kreeg een dame die minder goed Nederlands sprak en aangaf dat die werkzaamheden niet waren verwerkt. Ik heb veel tijd besteed om dat helder te krijgen en aangegeven dat ik dat raar vond en onderbouwd waarom. Herhaaldelijk werd bevestigd dat die planner niet met de werkzaamheden rekening hield.
Omdat ik raar vond heb ik direct erna opnieuw gebeld en kreeg een medewerker van 9292 die direct bevestigde dat de werkzaamheden wel in de planner zijn verwerkt.

Door die misinformatie heb ik zelf een half uur zitten puzzelen en in totaal 37 min 9292 aan de telefoon gehad. Kosten ruim EURO 18.

9292 Heeft door die misinformatie tijdverspilling en kosten veroorzaakt zonder zinvolle informatie verstrekken.
9292 Traint haar medewerkers kennelijk onvoldoende voordat ze feitelijk in het call centre werkzaamheden gaan verrichten.
Daarom wil ik voor de niet geleverde dienst ook niet betalen en compensatie voor de gemaakte kosten ad EURO 18,05.Hier is sprake van wanprestatie.

- Aan mij EURO 18,05 terugbetalen vanwege vis de telefoonrekening ingehouden koste.
- Excuses voor het op mijn tijd gelegde beslag.
- De bevestiging dat zeer alles aan doet medewerkers van het call centre voldoende te trainen voor ze aan het werk gezet worden.

OV9292 is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

F. Stokkermans
    Ik heb tot nu toe nog niets gehoord van OV9292 en daarvan ook geen bericht ontvangen of de klacht daar inmiddels in behandeling heeft genomen.

Enige reactie wordt op prijs gesteld.
    F. Stokkermans
    Ook rechtstreeks met OV9292 contact opgenomen een week geleden. Men zegt telefonisch nog te gaan reageren op de klacht maar ik heb nog niets gehoord.

Zelfs geen bevestiging dat men met die klacht bezig is of van plan is om dat te gaan doen.

Klantenservice is niet erg ontwikkeld daar. Ik vraag me zelfs af of men wel begrijpt waarom iemand een überhaupt een klacht indient.

Ik wacht het af.
    F. Stokkermans
    Na een reactie op de OV9292 Facebook pagina heeft iemand van OV9292 via dat forum een bericht aan mij teruggestuurd dat mijn klacht vandaag zou worden behandeld.
    Ik heb er nog niets van gehoord.
    F. Stokkermans
    Inmiddels heeft OV9292 met mij contact opgenomen over mijn klacht en die is vervolgens naar volle tevredenheid opgelost.

Bedankt!!!

F. Stokkermans
Excuses gekregen omdat OV9292 na het terughoren van het telefoongesprek het ermee eens was dat de service onvoldoende was. Daarnaast is het bedrag van de gemaakte telefoonkosten terugbetaald.

Ook een klacht indienen over OV9292?