Klacht OV9292: Alweer niet op komen dagen

katie

Zoals elke dag is de bus 131 naar tilburg te laat, maar vandaag komt ie gewoon niet opdagen. Dit is de enige bus die naar het minervum rijd in breda en vertikt het gewoon om eens optijd te komen of uberhaupt te komen. (2e keer deze week al en het is nogmaar woensdag)
Keep in mind dat geen van de chauffeurs weten hoe ze moeten rijden. Vergeten 2 afslagen! Dus slaan het minervum ook gewoon over.
Ik loop stage en helaas is die dus te vinden in het minervum, ik ben een 4e jaars student en ik denk niet dat "mijn bus komt niet opdagen" goed staat op mijn referentie.
Het is nu elke week dat hij te laat is of niet komt in beide richtingen waardoor ik te laat kom en mijn aansluitingen mis. Ookal geef ik die dan aan bij de chauffeur, geen bus gaat 30min wachten voor 1 pers. Ik hoef niet te horen neem een bus eerder want mijn 1e bus vertrekt al 7 uur sochtends en omdat die regelmatig telaat komt 131 ben ik ook pas half 9 weer thuis.

Extra bus, heel de dag door om het half uur rijden zoals elke bus en niet om t uur
Vergoeding van de 2uur loon die ik dus misloop omdat een buschauffeur te lui is of last heeft van geheugen verlies en niet weet wanneer tie moet rijden.

9292
    Geachte mevrouw Jones,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze website www.9292.nl.

9292 verstrekt reisinformatie van deur tot deur met het openbaar vervoer in Nederland. Dit doen wij op basis van gegevens die door de openbaar vervoerbedrijven worden aangeleverd. Zowel de reisadviezen als prijsinformatie worden samengesteld op basis van de meest recente ontvangen gegevens.

Het ontwerpen en uitvoeren van dienstregelingen, het vaststellen van tarieven, de verkoop van vervoersbewijzen en het behandelen van klachten is de verantwoordelijkheid van de vervoersmaatschappijen. Voor uw specifieke vragen/opmerkingen over de bussen verwijzen wij u daarom naar Arriva klantenservice. Zij zijn te bereiken via www.arriva.nl of via 0900 202 2022

Wij vertrouwen erop dat zij u verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten
    Team Consumentenservice 9292

Ook een klacht indienen over OV9292?