Klacht OV9292: Bus 322 richting Amstel station te vroeg betrokken

Klachtnummer
# 383170
Gebruiker
Ingridw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heden ben ik met de bus met nummer M4 gearriveerd op station Almere Poort om ongeveer 13.00 uur. Ik moest overstappen op bus 322 richting Amsterdam Amstel. Ik zag de bus 322 al vertrekken terwijl het nog geen tijd voor was. Deze diende volgens 9292 om 13.01 te vertrekken maar was eerder vertrokken. De chauffeur van M4 probeerde nog om via zijn communicatiesysteem contact te maken met de bus 322 maar deze heeft niet gereageerd. Nobel van de chauffeur van de M4 maar wel heel erg asociaal van zijn collega. Dat zou hij ook niet fijn vinden om op zo een manier bejegend te worden.
Mijn naam is Ingrid Wijks en mijn nummer is 06-34344764 en email

De oplossing

Ik ben nu te laat voor mijn afspraak bij de fysiotherapeut. Waarschijnlijk zal ik alsnog de kosten moeten voldoen.
Verder erop toezien dat de chauffeurs zich houden aan de juiste vertrektijden.

1 reactie

  1. Auteur
    OV9292
    Datum
    Beste heer, mevrouw Smithuis,

    Wat vervelend dat u uw afspraak heeft gemist.

    Alleen kan 9292 uw klacht niet in behandeling nemen omdat u daarvoor bij de vervoerder in dit geval Keolis moet zijn. 9292 toont alleen de reisinformatie en is niet verantwoordelijk voor de uitvoering van de dienstregeling. U kunt het beste contact met ze opnemen via: https://klantenservice.keolis.nl/hc/nl/articles/360000614318

    Bedankt voor uw reactie in ieder geval.

    Met vriendelijke groet,
    Natascha Houthuijzen
    9292 Reizigersservice

Ook een klacht indienen over OV9292?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen