Klacht OV9292: Bus rijdt niet op zondag.

Susan

Regelmatig ga ik met de bus 48 van Nieuwegein naar Houten, maar dat is door de weeks. Op zondag. 92929 geraadpleegd, naar de tijden, maar aangekomen op het busstation, stond er op het bord:
rijd niet op zondag.

Toen moest ik, naar Utrecht CS, met de sprinter naar Houten Castellum en dan nog een kwartier lopen.

Alle borden moeten gewijzigd worden met de juiste informatie.

9292
    Geachte mevrouw van Ham,Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze website www.9292.nl en uw reactie. Met de input van onze gebruikers kunnen wij immers onze dienstverlening verbeteren.Wij hebben uw reactie doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling binnen onze organisatie. Zij zullen uw opmerkingen onderzoeken in samenwerking met de betrokken vervoersmaatschappij(en). Als blijkt dat de OV-reisplanner moet worden aangepast, zullen wij er alles aan doen om dat op de kortst mogelijke termijn te doen. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geholpen. Met vriendelijke groeten,Melanie Loontjens
    Consumentenservice 9292
    9292
    Geachte mevrouw van Ham,De reactie is onderzocht en dit probleem in de app is bij ons bekend. We vinden het erg vervelend en werken aan een oplossing. Wij raden u aan om een reis op zondag te checken via onze mobiele website m.9292.nl wanneer u een advies selecteert komt daar de juiste datum bij te staan.
    Wij vertrouwen erop u hiermee te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten
    9292 consumentenservice

Ook een klacht indienen over OV9292?