Klacht OV9292: Bus voorbijgereden zonder te stoppen

Klachtnummer
# 405298
Gebruiker
Chagrijnige_tiener
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Donderdag 28 november stond ik optijd bij de bushalte (stamerweg in doorn) van de bus van 22:18. Deze had toen al 5 minuten vertraging. De bus kwam, ik ging staan en gaf aan dat ik die bus moest hebben. De bus reed ten eerste al veel te hard en is dus ook hard voorbij gereden zonder te stoppen. Het gaat hierbij om bus 50 richting Wageningen

Gewenste oplossing

Benzine geld, m’n moeder is me toen komen halen. Omdat het anders te laat werd.

3 reacties

  1. Auteur
    Chagrijnige_tiener
    Datum
    Reactie zou gewaardeerd worden
  2. Auteur
    OV9292
    Datum
    Beste,

    Helaas kunnen wij je hier niet mee verder helpen. Wij van 9292 tonen alleen reisadviezen met de door de vervoerders aan ons verstrekte informatie. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het uitvoeren van de dienstregeling. Dit zijn de vervoerders zelf, in dit geval gaat het om Syntus. Je kunt ze het beste bereiken via: https://klantenservice.keolis.nl/hc/nl
  3. Auteur
    Chagrijnige_tiener
    Datum
    Okii, bedankt!

Ook een klacht indienen over OV9292?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen