Klacht OV9292: Geen voorrang geven bij haaientanden

Dutchie

Vandaag 28 augustus 2016 rond 13.20 uur bij afslag Giethoorn-Noord richting Steenwijk kwam ik de bus van 9292 tegen. Ik reed op de hoofdweg waar je 80 km per uur kwam en hij kwam van rechts en stond op het kruispunt met haaientanden. Ondanks dat hij zag dag ik eraan kwam zette hij toch de bus voor mij en daardoor moest ik keihard remmen om geen ongeluk te krijgen!! Gaat om kenteken 90BDT3.

Dat de buschauffeur voortaan voorrang geeft waar dit hoort! Anders krijgen we nog ongelukken..

9292
    Geachte mevrouw Vermeulen,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze website www.9292.nl.

9292 verstrekt reisinformatie van deur tot deur met het openbaar vervoer in Nederland. Dit doen wij op basis van gegevens die door de openbaar vervoerbedrijven worden aangeleverd. Zowel de reisadviezen als prijsinformatie worden samengesteld op basis van de meest recente ontvangen gegevens.

Het ontwerpen en uitvoeren van dienstregelingen, het vaststellen van tarieven, de verkoop van vervoersbewijzen en het behandelen van klachten is de verantwoordelijkheid van de vervoersmaatschappijen. Voor uw specifieke vragen verwijzen wij u daarom naar OV Regio Ijsselmond. Zij zijn te bereiken via 0900 2666399 of via www.connexxion.nl

Wij vertrouwen erop dat zij u verder kunnen helpen.

Team Consumentenservice 9292