Klacht OV9292: Incorrect reisadvies

I

Ik heb nu al meerdere malen in 2 maanden het probleem gehad dat her advies niet klopte. Ik ga altijd met dezelfde bus maar ik check van te voren nog extra dat de bus komt. Met de vakantieperiode wist ik niet zo goed hoe of wat. Nu is de vakantie periode afgelopen en heb ik al meerderen malen een half uur moeten wachten omdat er maar geen bus kwam. Terwijl dit vis de app van 9292 gewoon werd aangegeven.
Ik word er een beetje moe van dat dit telkens weer gebeurd en je houdt toch rekening met die tijden. In het vervolg kijk ik mooi op een andere app.

Ik zou graag zien dat er wat meer aandacht wordt besteed aan het verstrekken van de correcte informatie over de dienstregeling. Eventueel contact hebben met bus bedrijven om de info te checken. Ik hoop dat dit niet meer voorkomt want ik word er langzaam een beetje moe van..

9292
    Dank voor uw opmerking.

Om antwoord te kunnen geven op uw opmerking over een reisadvies, hebben wij meer informatie nodig.

Kunt u aangeven welke gegevens u heeft ingevuld om een reisadvies op te vragen:

• Plaatsnaam van vertrek en aankomst;
    • Straatnaam, met huisnummer van vertrek en aankomst;
    • Vertrek of Aankomst;
    • Tijdstip;
    • Reisdatum.

Nadat wij de gegevens hebben ontvangen, onderzoeken wij uw vraag. U krijgt spoedig een reactie.

Met vriendelijke groeten,

Namens het team Consumentenservice