Klacht OV9292: Lijn 1 altijd te vroeg

Vera

Beste 9292,
Ik sta nu voor de 100ste keer een kwartier te wachten op m'n bus, want de vorige heb ik gemist. Dit komt omdat deze bus 5 minuten te vroeg was!! Dit gebeurt hier dus heel vaak op de rozenhagelaan en dat is absurt vroeg!! Ook sta ik te wachten in de regen omdat er geen bushokje is. Van mijn huis naar de bus is 5 min lopen, ik hoef toch niet een kwartier van te voren weg te gaan dat ik in de regen op m'n bus kan gaan wachten omdat hij misschien wel te vroeg zou kunnen komen? Ik reis elke dag met deze bus op de rozenhagelaan in Velp (Gld) en dit gebeurt min 3 keer in de week!!
Groet Vera

Bustijden moeten kloppen en een bushokje!

9292
    Geachte mevrouw Wellink,Hartelijk dank voor uw reactie.9292 verstrekt reisinformatie van deur tot deur met het openbaar vervoer in Nederland. Dit doen wij op basis van gegevens die door de openbaar vervoerbedrijven worden aangeleverd. Zowel de reisadviezen als prijsinformatie worden samengesteld op basis van de meest recente ontvangen gegevens.Het ontwerpen en uitvoeren van dienstregelingen, het vaststellen van tarieven, de verkoop van vervoersbewijzen en het behandelen van klachten is de verantwoordelijkheid van de vervoersmaatschappijen. Voor uw specifieke vragen verwijzen wij u daarom naar Breng Klantenservice Zij zijn te bereiken via www.breng.nl of 0262142140Wij vertrouwen erop dat zij u verder kunnen helpen.Met vriendelijke Groeten
    Consumentenservice 9292

Ook een klacht indienen over OV9292?