Klacht OV9292: Reisadvies klopt niet

Glenn

Vanmorgen de bus gepakt om 09:33 in Heesch, Bushalte Adriaan Poirterstraat. (Bus 90) Geeft aan om 10:10 aan te komen op Centraal Station 's-Hertogenbosch via 9292. Netjes een dagkaart gekocht en ingestapt maar de bus is nooit in 's-Hertogenbosch geweest. Eerste schooldag dus gemist waar ik de nodige informatie voor mijn stage zou krijgen. Oftewel foutive informatie gekregen. Vandaag dus meteen mijn eerste schooldag gemist, lekker voor joker. Heel vervelend en ik ben benieuwd wat er fout is gegaan, ik zie graag jullie reactie tegemoet.

Ik heb een dagkaart gekocht waar ik dus niks aan heb gehad. Die paar euro gaat het me niet om, sterker nog die hoef ik niet eens terug. Maar ik heb wel een belangrijke ochtend-les gemist op school. Dus aan jullie om met een oplossing te komen. (Pas het in ieder gevaal aan op 9292!)

9292
    Geachte mevrouw Bosch,

Om antwoord te kunnen geven op uw vraag over een reisadvies, hebben wij meer informatie nodig.

• Is de bus 90 wel geweest?
    - ging de bus een andere kant op?
    - welk reisadvies heeft u precies opgevraagd via de website van 9292?

Nadat wij de gegevens hebben ontvangen, onderzoeken wij uw vraag. U krijgt spoedig een reactie.

Met vriendelijke groeten
    Team Consumentenservice 9292
    9292
    Geachte mevrouw Bosch,

• Is de bus 90 wel geweest?
    - ging de bus een andere kant op?
    - welk reisadvies heeft u precies opgevraagd via de website van 9292?

Met vriendelijke groeten
    Team Consumentenservice 9292