Klacht OV9292: verkeerde advies

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 337270
Gebruiker
B. Hauwert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Gisteren resiadvies gevraagd om te reizen van Parklaan52, Hoofddorp naar Seineweg-Amsterdam Sloterdijk (amsterdome). Via trein station sloterdijk en bus 69 moest ik reizen in ca. 1 uur. Bij Sloterdijk stond bus 69 klaar (chauffeur nog pauze) en toen bus ging rijden ging hij via Bos en Lommerweg/Burg.de vlugtlaan. Gevraagd aan chauffeur, antwoord: sinds gisteren omrijden (enkele weken lang) omdat rotonde vlakbij Haarlemmerweg opgebroken is. Geprobeerd lopend vanaf plein 40-45 bij de seineweg te komen, maar kon niet omdat er hekken staan en ernaast water langs de Haarlemmerweg stroomt. Ik wilde naar Amsterdome (bijeenkomst tot 15.00 uur, had daar normaal om 13.00 kunnen zijn) maar door dit waardeloze advies omgedraaid omdat ik misschien nog een half uurtje had kunnen meemaken. Hoe kan het dat reisadvies dit advies heeft gegeven terwijl deze info bekend moet zijn. Nu reiskosten gemaakt, tijd verloren en ergernis dankzij dit foute resiadvies. Waarom geen info bij de bushalte? Is reiswijzer zo slecht geinformeerd? Graag tegemoetkoming in minstens de kosten.

De oplossing

tegemoetkoming en antwoord hoe dit kan

2 reacties

  1. Auteur
    B. Hauwert
    Datum
    Klacht van 8 december fout advies nog geen enkele reactie ontvangen. OV heeft geen klanten, klanten zijn er voor OV -zo lijkt het tenminste. Serieus fout advies waardoor ik bijeenkomst gemist heb en uren gereisd voor helemaal niets. Minimaal terugboeken van gemaakte kosten. Absoluut geen overmacht. Opbreking van de straat (waardoor bus andere route reed) duurt weken en moet bekend geweest zijn. Wanneer reactie????
  2. Auteur
    OV9292
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste reiziger, bedankt voor je reactie, maar ook vervelend om te lezen dat de reis niet ging zoals verwacht.

    Graag willen wij dit verder uitzoeken en willen je vragen om je bericht via e-mail te sturen naar reizigers@9292.nl. Ook zijn wij bereikbaar via Twitter (DM) en Facebook (Messenger).

    Klachtenkompas is voor 9292 namelijk geen standaard kanaal waar wij direct reageren.

    Groeten, Marco

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B. Hauwert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele reactie. OV heeft geen klanten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over OV9292?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen