Klacht OV9292: verkeerde advies
Details
Klacht
Gisteren resiadvies gevraagd om te reizen van Parklaan52, Hoofddorp naar Seineweg-Amsterdam Sloterdijk (amsterdome). Via trein station sloterdijk en bus 69 moest ik reizen in ca. 1 uur. Bij Sloterdijk stond bus 69 klaar (chauffeur nog pauze) en toen bus ging rijden ging hij via Bos en Lommerweg/Burg.de vlugtlaan. Gevraagd aan chauffeur, antwoord: sinds gisteren omrijden (enkele weken lang) omdat rotonde vlakbij Haarlemmerweg opgebroken is. Geprobeerd lopend vanaf plein 40-45 bij de seineweg te komen, maar kon niet omdat er hekken staan en ernaast water langs de Haarlemmerweg stroomt. Ik wilde naar Amsterdome (bijeenkomst tot 15.00 uur, had daar normaal om 13.00 kunnen zijn) maar door dit waardeloze advies omgedraaid omdat ik misschien nog een half uurtje had kunnen meemaken. Hoe kan het dat reisadvies dit advies heeft gegeven terwijl deze info bekend moet zijn. Nu reiskosten gemaakt, tijd verloren en ergernis dankzij dit foute resiadvies. Waarom geen info bij de bushalte? Is reiswijzer zo slecht geinformeerd? Graag tegemoetkoming in minstens de kosten.Gewenste oplossing
tegemoetkoming en antwoord hoe dit kan- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.