Klacht OV9292: Zondag tijden

Klachtnummer
# 74057
Gebruiker
Yael
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag, zondag 31 augustus, ben ik naar maastricht geweest met het openbaarvervoer. Uiteindelijk toen ik naar huis wilde liep het mis. Na veel gedoe en bijna ander half uur later op bestemming aangekomen zie ik dat 9292 ov niet de zondagse tijden van sommige bussen er op heeft staan en dit heeft voor veel problemen gezorgd. Ik werd van het ene naar het andere station gestuurd zonder tijden te weten van de bussen.

De oplossing

Ik hoop dat de tijden van de zondagen er opkomen aangezien de bussen dan op andere tijden rijden. Dat maak het reizen wel een stukje prettiger.

1 reactie

  1. Auteur
    9292
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Verheule,Dank u wel voor uw reactie. We vinden het vervelend dat u een minder goede ervaring heeft en zijn blij dat u dit aan ons doorgeeft.
    U geeft aan dat u onze app heeft geraadpleegd op een zondag en dat er werd aangegeven dat u op de zondag een reis zou kunnen maken. Aangekomen bij de halte blijkt de reis voor de zondag niet mogelijk.
    Dit probleem in de app is bij ons bekend. We vinden het erg vervelend en werken aan een oplossing. Wij raden u aan om een reis op zondag te checken via onze mobiele website m.9292.nl wanneer u een advies selecteert komt daar de datum bij te staan.
    Wij vertrouwen erop u hiermee te hebben geïnformeerd.

Ook een klacht indienen over OV9292?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen