Opgelost door Overschotten Uitverkoop: Betaald maar niet geleverd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 338602
Gebruiker
Pandabeer99
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Begin november 2018 een bestelling geplaatst maar nog steeds niet geleverd. Per e-mail gevraagd naar de status van de levering maar geen reactie op gekregen. Ga ervan uit dat levering niet meer zal plaatsvinden. Treurig verhaal. Lees al meer van deze klachten op het net.

De oplossing

Producten leveren of anders geld terug.

3 reacties

  1. Auteur
    Overschotten Uitverkoop
    Datum
    Beste,
    Bedankt voor je bericht
    Het lijkt erop dat het product niet geleverd kon worden onder vemelding van foutief adres:
    http://parcelsapp.com/en/tracking/LX562777310NL

    Graag ontvangen we je complete adres ter verificatie om het opnieuw te versturen

    Alvast bedankt

    Linda
  2. Auteur
    Pandabeer99
    Datum
    Dat zou erg fijn zijn. Het adres is:
    MR. Bohne
    Pandabeerstraat 9
    1338 CA Almere

    Hopelijk lukt het zo.

    Vr. Groet,

    Marcel
  3. Auteur
    Overschotten Uitverkoop
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    beste Marcel,

    Perfect, gaan we doen!

    Nogmaals excuses

    Linda
    Email Support

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pandabeer99
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bestelling is alsnog netjes afgeleverd. Zeer tevreden over de klachtoplossing en reactie die ik op mijn klacht heb ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Overschotten Uitverkoop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen