Opgelost door Overschotten Uitverkoop: Bestelde knikkerbaan niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 338648
Gebruiker
C.W. Peet
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bestelde knikkerbaan niet ontvangen. Deze klacht al eerder ingediend en keurig vlot een reactie van Linda met een track & trace. Maar deze track & trace heeft niets te maken met het door mij bestelde product. Gaat over een bestelling die in Luttenberg is afgeleverd en ik woon in Leende.

Gewenste oplossing

Graag contact met mij opnemen (mail hebben jullie) of een juiste track & trace code opsturen.
Zie voor juiste gegevens de bijlage!
Geboden oplossing
Keurig contact, maar nog niets ontvangen. Volgens track & trace onderweg. We wachten af. Product vandaag (29 december) eindelijk ontvangen. We zijn tevreden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Overschotten Uitverkoop
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste C.W. peet

    Het is ons onduidelijkheid hoe dit probleem is ontstaan. Maar dat is natuurlijk zeker niet uw schuld.

    Dus we sturen je nogmaals de gehele bestelling toe

    Excuses voor alle onduidelijkheid

    Groeten

    Linda
    Email Support

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Overschotten Uitverkoop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen