Klacht Overschotten Uitverkoop: Geen communicatie door klantenservice

jack jones

Ik heb 10 januari besteld en nog geen bericht met leverdatum. Daarom heb ik email gestuurd naar klantenservice waarop GEEN reactie kwam. Daarom wederom email gestuurd waarop WEER GEEN reactie kwam. Toen het telefoonnummer gebeld, maar na een paar Engelse zinnen werd de verbinding verbroken.
Ben benieuwd of er nog snel iets wordt vernomen van overschottenuitverkoop.com of is het een scam-partij ?

Gewoon reageren op email. Verder is een werkende telefoonlijn handig.
Stuur nu maar gewoon mijn bestelling.

jack jones
    Update: deze melding staat er nu bijna 5 dagen op. Inmiddels nog een mail rechtstreeks naar overschottenuitverkoop gestuurd, maar je raadt het al: GEEN REACTIE.

Bestaat het bedrijf nog wel?
    Overschotten Uitverkoop
    Beste, Bedankt voor je bericht en excuses voor de onduidelijkheid. het product is onderweg en binnenkort hebben wij een tracking link voor je beschikbaar.

Per mail zijn we gewoon te bereiken op info@overschottenuitverkoop.com

Excuses nogmaals voor de onduidelijkheid

groeten

Linda
    Email Support

jack jones
Men geeft nu een tweede termijn van 3 weken waarbnnenj het product geleverd zal worden. Ik heb geen vertrouwen en zie dit als "aan het lijntje houden". Wanneer ze niet leveren binnen de gestelde tweede termijn van 3 weken eis ik mijn geld terug en zal ik mij beraden op stappen om dit waardeloze gedrag aan te pakken.

Ook een klacht indienen over Overschotten Uitverkoop?