Klacht Overschotten Uitverkoop: Wacht al lang op terug betaling!

sad Niet opgelost
Hove

Dochter heeft een artikel besteld welke incompleet en defect is geleverd. Zijn nu al maanden bezig om het geld terug te krijgen en worden van het kastje naar de muur gestuurd. Het artikel zou nu ineens niet geretourneerd mogen worden..... en geld retour storten ho maaršŸ˜¤. Wel makkelijk geld verdienen door defecte artikelen te sturen die je dan niet retour mag doen!

Door binnen korte tijd het geld op mijn rekening te hebben incl betaalde verzendkosten!

Overschotten Uitverkoop
    Beste P. Ten hove,

Inderdaad kan het betreffende product niet geretourneerd worden.
    Wel zijn we bereid het product nogmaals te versturen. We horen graag of je hier gebruik van wilt maken

Groeten

Linda
    Email Support

Hove
Het product is al retour en ontvangen voor jullie! We zijn al maanden aan het mailen. In de eerste mail wisseling is aangeven dat we het mochten retourneren met een niet werkend formulier waar naar verwezen werd!! Incompleet en defect geleverd wat moet je er dan mee We verwachten dat door de trage communicatie en het van het kastje naar de muur gestuurd worden dat onze dochter netjes haar geld terug krijgt. Product is al als retour ontvangen

Ook een klacht indienen over Overschotten Uitverkoop?