Klacht OVITopkoopenverkoop.nl: Gebruikte koelkast aangeschaft met garantie, garantie wordt niet uitgevoerd conform voorwaarden

Wimvb

3 wk terug gebruikte koelkast gekocht,400€ RVS met garantie.
Blijkt bij thuiskomst stuk te zijn, vriest slechts tot 3 graden onder 0, motor slaat niet af.
Kan gebeuren met 2e-hands witgoed,3 maanden garantie,verwacht op zijn minst kundige reparatie,of omruil actie voor werkend exemplaar.
Nagekeken door weinig getalenteerde monteur hunnerzijds, printplaat vernieuwd, blijkt niet stuk te zijn,storing niet verholpen, als ik reclameer wordt de tel. niet opgenomen, email wordt niet beantwoord. Laatst gekregen reactie luidt: verdere garantie hoeft niet verstrekt te worden conform advies ingewonnen bij juridisch loket, want ik zou de koelkast liggend hebben vervoerd.
Een drogreden, koelkast is heel netjes en stoot en schuifvast getransporteerd, verpakt in wollen dekens. Heb er vandaag een prof monteur bij gehad, welke onmiddellijk aangaf dat de motor stuk, of de daarbij behorende afdichtklep stuk is, d.w.z. niet voldoende druk opbouwt. Kan niet aan vervoer liggen zijn zijn inziens.

Ik wens mijn aankoopbedrag à raison 399€ terug te ontvangen, of een adequeate degelijke reparatie van de koelkast welke niet functioneert, d.w.z. koelkastmotor blijft continue lopen, vriezer functioneert niet, of een omruil actie tegen een gelijkwaardig apparaat.

Wij vinden dat OVITopkoopenverkoop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OVITopkoopenverkoop.nl?