Klacht OVStore : Aanmaningen voor niet geleverde bestelling!!

Knevel-Jonkman

OVstore, jullie vragen mij te bellen met m'n ordernummer, nou, ik heb meerdere keten naar jullie gebeld, voicemail ingesproken, gemaild en een Whattsapp gestuurd, allemaal met het verzoek om mij te bellen, totaal geen reactie!! Hier op deze (klachten)site reageren jullie direkt, erg frustrerend allemaal!

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Knevel-Jonkman
    OVstore, nog steeds niks van jullie gehoord!
    WAT EEN WAARDELOOS BEDRIJF DAT OVSTORE BAH!!!!
    OVStore
    Er loopt momenteel een onderzoek bij PostNL, zodra het onderzoek is afgerond wordt u hierover geïnformeerd. Momenteel bekijkt de vervoerder waar uw zending is afgeleverd.

Knevel-Jonkman
Zo zo, na 5!! maanden is er iets beweging, ik ben heel benieuwd hoelang ze gaan zoeken want er is NIKS waar dan ook afgeleverd!! Dhr Valli heeft mij vandaag gebeld, het wordt ze schijnbaar toch heet onder de voeten, jammer dat dhr Valli op een gegeven moment vreselijk begon te schreeuwen ( duidelijk uit frustratie omdat HIJ fout zit, als laatste riep hij: EN ANDERS ZEG IK GEWOON DAT HET BIJ JE BUREN IS AFGELEVERD DAN KRIJG JIJ EEN GROOT PROBLEEM Hahaha, gelukkig heb ik het gesprek opgenomen, tip voor alle vele andere gedupeerden van OVstore!!

Ook een klacht indienen over OVStore ?