Klacht OVStore : Bedrijf komt leveringsverplichting niet na.

# 261984
Geste

Order ORD1717697. Besteld en betaald op 25 maart 2017, nooit geleverd. Meerdere mails gestuurd. Geen enkele reactie!

Leveren of crediteren!

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

OVStore
    Uw bestelde item is nog niet binnengekomen, we kunnen uw bestelling uitleveren nadat de fabriekkant ze opnieuw heeft geleverd bij ons of een alternatief versturen. Helaas kan ik geen e-mail's of terugbel of telefoongesprekken met uw e-mail adres / telefoonnummer terugvinden. Graag verzoek ik u contact op te nemen met ons klantenservice via info@ovstore.nl (vermeld uw ordernummer) of 0850020201

Geste
Order #ORD1717697 ( geplaatst op Zaterdag 25 Maart 2017 ) is nog steeds niet geleverd. Het bedrijf vroeg opnieuw contact op te nemen en bovenstaand nummer door te geven. Dit is gebeurd per mail echter, zoals inmiddels gewend bij OVstore, verder totaal geen inhoudelijke reactie op geboden oplossing: leveren of crediteren. E.e.a. komt op mij over als een malafide oplichting. Geen aanrader!!

Ook een klacht indienen over OVStore ?