Klacht OVStore : Ben opgelicht

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 261439
Gebruiker
Mikeb010
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb in maart een bestelling gedaan met ordernummer ORD1717386ordernummer

Heb betaald maar heb tot op heden niks ontvangen

Vrijdag gebeld moest maandag terug bellen
En maandag terug gebeld en dan door je we maken een terugbel verzoek

Dus kastje naar de muur gestuurd maar geen order wel me geld kwijt

Duidelijk zaak Ali is oplichter!!!!!!!!!

De oplossing

Me geld terug en de zaak moet gesloten worden via de staat en kamer van koophandel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    OVStore
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    U bent 10 keer teruggebeld, enkel heeft u nooit opgenomen en heeft u geen voicemail om in te spreken. We hebben u hierover ook 3 maal een e-mail verzonden. Om geholpen te worden kunt u een e-mail versturen naar info@ovstore.nl t.a.v. uw ordernummer. Uw bestelling is reeds voor een 2e maal (dit keer met handtekening) verzonden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mikeb010
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben het nu opnieuw verstuurd maar geloof er niks van Krijg gewoon totaal iets anders dan ik besteld heb godverdomme pleuris hadna Kan ik u mailen voor een foto
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over OVStore ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen