Klacht OVStore : BESTEL NIET BIJ DIT BEDRIJF!!!

Souhail Nafid

BESTEL NIET BIJ DIT BEDRIJF!!!
Doorgaans neem ik niet de tijd om mijn beklag te doen. Voor dit bedrijf maak ik graag een uitzondering.

Hierbij mijn ervaring met OVStore.nl:
Ik heb op 25 april 2017 een bestelling gedaan bij OVStore.nl (product: reisstekker). Op 6 mei 2017 (11 dagen later) ging ik met vakantie en had dit product een ruime tijd voor vertrek in huis moeten zijn. Met de door mij betaalde verzendkosten van 2 euro zou het product m.i. binnen 3 tot 5 werkdagen ontvangen worden. Helaas was dit niet het geval en heb ik, op verzoek van Clemente Valli (CEO OVStore), 4 euro extra betaald voor een 'spoedverzending'. Clemente heeft mij op 29 april 2017 beloofd dat het product op tijd binnen zou zijn (de spoedkosten zijn tevens betaald op 29 april). Er zaten immers nog 5 volle werkdagen tussen zijn belofte en mijn vertrek. Jammer genoeg is ook deze belofte niet nagekomen. De conclusie was dus op reis gaan zonder reisstekker.
Geloof het of niet: vandaag de dag, donderdag 1 juni 2017, 38 dagen na mijn bestelling, heb ik nog niets ontvangen!

Vandaag kwam ik terecht op thuisvergelijkingen.nl (zie ook klachtenkompas.nl) en zag ik tientallen negatieve recensies voorbij komen met een gemiddelde beoordeling van 1 ster. Jammer dat ik deze site(s) niet gecheckt heb voorafgaand mijn aankoop. Het is eigenlijk heel raar dat dit soort bedrijven mogen blijven bestaan en dat hier geen toezicht o.i.d. op losgelaten wordt. Hierbij in ieder geval mijn waarschuwing aan jullie: gelieve niet bestellen bij dit bedrijf.

Eerlijke communicatie, eerlijke levertijd, afspraken nakomen, reageren op vervolgmails.

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

OVStore
    Geweldig om te horen dat u tijd heeft genomen om de negatieve berichten over ons te lezen en daarbij tijd te nemen om over ons te schrijven. Wel vinden we het heel jammer dat u niet de tijd heeft genomen om uw e-mail te controleren of de trackingcode die aan u is gecommuniceerd. Als u dit wel had gedaan dan was u er achter gekomen dat uw bestelling op 19 Mei 2017 op Nummer 25. Zie trackingcode: https://jouw.postnl.nl/?D=NL&T=C#!/track-en-trace/3SCDRE007597670/NL/2518TW

Souhail Nafid
Het product bleek toch verzonden te zijn. Echter (1) op een ander adres dan door mij is opgegeven. Bovendien bevestigen de bevestigingsmails en factuur dat ik het juiste adres heb opgegeven. Echter (2) is de levering geweest op 24 dagen na bestelling ipv circa 5 dagen. Echter (3) geven ze geen gehoor aan mijn verzoek om de onterecht betaalde spoedkosten terug te boeken. Telefonisch niet bereikbaar, niet via whatsapp en niet via mail. Hiernaast kreeg ik 2 dagen geleden van een onbekend persoon te horen dat ze is opgelicht door Ovstore. Dat ik schade heb geleden is "prima", maar ik wil niet dat anderen ook aan deze schade lijden.

Ook een klacht indienen over OVStore ?