Klacht OVStore : Bestelling bij webwinkel OV Store wel betaald, maar niet geleverd gekregen.

Klachtnummer
# 271913
Gebruiker
Colette14
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 27 juli 2017 heb ik een bestelling ter waarde van € 38,- geplaatst en betaald bij OV store. Nadat mijn bestelling niet geleverd werd, heb ik een e- mail naar OV Store gestuurd met de vraag wanneer ik mijn produkten zou ontvangen. Men zei mij toe dat ik mijn bestelling in week 33 zou ontvangen. Tot nu toe heb ik niets ontvangen en ontvang ik zelfs geen reactie op mijn e- mail. Ik ben erg teleurgesteld en voel mij zeer belazerd.

De oplossing

Voorkeur voor geld terug. En anders mijn bestelling zo spoedig mogelijk geleverd krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Colette14
    Datum
    Geen reactie nog ontvangen van OV Store. Teleurstellend !!!

Ook een klacht indienen over OVStore ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen