Klacht OVStore : Bestelling is nog steeds niet bezorgd nadat deze 2,5 maand geleden is besteld en betaald.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 263376
Gebruiker
cas.goumans@hotmail.nl
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Bestelling voor een molton hoeslaken gedaan op 22 maart 2017.
Na verschillende toezeggingen vanuit het mail-verkeer met OV-store nog steeds geen bestelling ontvangen. (2,5 maand later)

De oplossing


Wil graag mijn geld of bestelling (terug)ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    OVStore
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Uw bestelling is onderweg naar een UPS Accespoint (afhaalpunt) nadat we uw bestelling niet succesvol bij u thuis hebben kunnen bezorgen omdat er niemand aanwezig was.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cas.goumans@hotmail.nl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Graag wil ik weten waar ik dit dan kan ophalen. heb ook niks van een bewijs ontvangen in de brievenbus..
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over OVStore ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen