Klacht OVStore : Dieven

gedeputeerdeovstore

Deze winkel zijn dieven

Deze winkel zijn dieven, ze leveren gewoon niet en lachen je nog vierkant uit op de chat (als ze al op de chat komen) telefonisch niet te bereiken evenmin via mail.

Ik stel voor dat alle gedeputeerde zich samen scharen als groep en als één naar de rechter stappen, want zoals je kan lezen zijn het er velen die problemen hebben met ovstore. Blijkbaar doet deze webshop het steeds opnieuw en opnieuw en blijft hij ermee wegkomen. Jullie kunnen mij mailen naar gedeputeerdeovstore @outlook.com speciaal aangemaakt hiervoor. (laat de spatie ervan tussen, ik kon anders hier geen mail adres plaatsen)

Plaats jullie reviews ook op hun website bij etrusted.

geld terug

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

gedeputeerdeovstore
    Als je naar de klachten kijkt op klachtenkompas ovstore, dan zie je dat in mei ELKE dag slechte reviews verschijnen, waar al deze mensen nooit hun bestelling krijgen. Doen ze dit met opzet? mensen laten bestellen en het geld ontvangen om daarna met opzet failliet te gaan? Het zou niet de eerste keer dat een webshop op die manier fraudeert en ermee wegkomt.
    OVStore
    U bent van harte welkom om een kop koffie te komen drinken, het is netjes als u zich zelf vooraf aankondigt zodat we rekening kunnen houden met uw komst. U kan ons bellen op 0850020201 (lokaal tarief)

Ook een klacht indienen over OVStore ?