Klacht OVStore : frauduleuze webshop

Een klant die bestolen werd

Als je kijkt naar de oplossingen die ovstore schrijft als de reacties, dan is het steeds hetzelfde antwoord.... "je pakket is onderweg naar afhaalpunt" of "er was niemand thuis" bij allemaal? Laten jullie bij al deze mensen niet een berichtje achter dat jullie aan de deur geweest zijn? Na maanden reageren jullie pas hier, waarom reageert je niet direct op hun mails? Waarom schrijf je bij klachten waar je geen antwoord hebt, "een kopje koffie te komen drinken"
Wat een belachelijke laffe manier om al deze mensen hun geld te stelen op die manier. Ik hoop ook dat andere webshops u in het vizier krijgen en je op tijd stopt, voordat hun naam ook bezoedelt wordt.

stoppen met stelen van mensen

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

OVStore
    We hebben op uw eerdere berichten een reactie gegeven om namens de gedupeerde klanten in gesprek met ons te gaan. Hiervoor bent u uitgenodigd om langs te komen namens de mensen die u vertegenwoordigd. Helaas heeft u de afspraak afgeslagen omdat u eerst een financieel vergoeding wilt ontvangen, achter de rug om van de mensen die u vertegenwoordigd. We vinden het jammer dat u ons geen kans geeft terwijl we graag in gesprek gaan. Daarnaast is uw bestelling geleverd, u heeft hie zelf voor getekend zie trackingcode: https://dhlparcel.nl/nl/particulier/ontvangen/volg-uw-zending?tt=JVGL06011381579184781063&pc=

Een klant die bestolen werd
Waarom blijf je toch liegen? De bestelling is nog steeds niet geleverd. Waarom doe je nu aan schriftvervalsing? De link die je stuurt is van 16 februari en mijn bestelling was op 4 april. Ook heb ik nooit geen mail van jullie ontvangen noch een uitnodiging. Het enige wat wij vragen is dat je alle gedeputeerde schadeloos stelt en stopt met je criminele praktijken. Met liegen, bedriegen, manipuleren en schriftvervalsing kom je echt niet verder. Doe eindelijk eens iets en stop met je criminele activiteiten.

Ook een klacht indienen over OVStore ?