Klacht OVStore : Geen levering, geen contact, geld kwijt; oplichting!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 271902
Gebruiker
musicom
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 15 mei heb ik een laserlamp besteld en betaald. Er was een levertijd van ± 2 weken. Na een maand niks gehoord te hebben gemaild en later nogmaals en via de whatsap. Nooit een reactie gehad en natuurlijk nooit iets geleverd!

De oplossing

Wat mij betreft het geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    musicom
    Datum
    nog niks vernomen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
musicom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks gehoord!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over OVStore ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen