Klacht OVStore : Geen levering (tijdige) van bestelling!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 262182
Gebruiker
Consument algemeen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 12 maart bestelde en betaalde ik voor een Mannesmann trolley. Nu 10 weken later is de trolley nog niet geleverd en geeft OVStore geen enkele toezegging over de termijn waarop de levering überhaupt gedaan wordt. Helaas blijkt dit een herkenbaar probleem bij de OVStore.

Gewenste oplossing

Terugstorting van betaling. Vrees dat OVStore ook hier heel traag reageert.
Geboden oplossing
Na de plaatsing van mijn klacht over het uitblijven van de levering heb noch ik met OVstore.nl noch de OV-store met mij contact gehad, noch stuurde OV-store mij een e-mail !!. Wel heb ik tezamen met het plaatsen van een klacht op het klachtenkompas een brief aan OVstore.nl gestuurd met het verzoek mijn betaling terug te storten. Tot heden is mijn bestelling niet geleverd en is mijn betaling niet teruggestort. Mogelijk verwijst OV-store naar een telefoongesprek weken voor de plaatsing van de klacht. De aard van mijn klacht is dus ongewijzigd; OV-store heeft nu 11 weken na de plaatsing en de betaling van een bestelling deze niet geleverd dan wel het aankoopbedrag geretourneerd. PS; Een test e-mail heb ik niet ontvangen! Naar welk e-mailadres heeft OV-store een e-mail gestuurd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    OVStore
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    We zien in uw account dat u contact heeft gehad, we hebben u uitleg gegeven en akkoord bent gegaan met een alternatieve levering, deze wordt zoals toegezegd verzonden naar uw adres. U ontvangt nog een trackingcode van PostNL per e-mail. Om uw e-mail te testen hebben we u een test e-mail verzonden. Na ontvangst heeft u uw retourrecht zie www.OVStore.nl/retourrecht

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over OVStore ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen