Klacht OVStore : Ik voel mij bestolen en opgelicht.

Jan D. Sluijk

Door mij, werd op 22.08 bij UV Store. (helaas) een bestelling geplaatst voor een Philips Senseo Quardrante HD7863/80.
Het apparaat werd door.mij met een iDEAL betaling via mijn bank voldaan.
De prijs bedroeg Eur :78,99
Door mij is bij UV Store een boodschap ingesproken met de vraag waar mijn bestelling bleef. Niets terug gehoord.
Het is nu 31.08. taal nog teken gehoord.
Ben bang dat ook ik ben bestolen en opgelicht door deze randfiguren.

Zo spoedig mogelijk het door mij betaalde bedrag retour op mijn bankrekening.

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Jan D. Sluijk
    Ik verwacht dat een bonafide ondernemer zijn verplichtingen nakomt.
    En het door mij bestelde en betaalde product levert.
    Indien dit niet mogelijk is, verwacht ik dat de "ondernemer"mij mijn geld
    terugstort op mijn bankrekening.
    Maar ik heb er totaal geen vertrouwen meer in.
    Jan D. Sluijk
    Heb een bericht van de OV Store ontvangen, dat het door mij bestelde en betaalde Senseo koffiezetapparaat binnen 2 tot 7 dagen alsnog zal worden geleverd.
    Ben zeer benieuwd of ze hun belofte zullen nakomen.
    Eerst zien, dan geloven.

Jan D. Sluijk
OV Store stuurde mij een mail, waarin zij de toezegging deed het door mij bestelde koffiezet- apparaat alsnog binnen zeven dagen aan mij toe te zenden. Deze zeven dagen zijn reeds al al lang voorbij en de koffiezetter is NIET gekomen. Toen ik deze mail van OV Store ontving wist ik al dat ze hun belofte niet na gingen komen. Het is gewoon een ordinaire oplichters bende. Heb nu de zelfde koffiezetter bij Bol.com besteld. Een dag later had ik hem in huis, complimenten vooor Bol.com. Heb een goede les geleerd en ben voor Eur 86,00 de boot in gegaan.

Ook een klacht indienen over OVStore ?